GYIK 2018-01-24T11:19:58+00:00

“Minden sikeres férfi mellett ott van egy erős nő”-tartja a mondás. Ugyanez igaz az üzleti életben: minden sikeres üzletember mellett ott van egy mindent megoldó asszisztens. Egy jó asszisztens az én értelmezésemben olyan szakember, aki nem csak a szűken vett adminisztrációt végzi el, hanem rengeteg egyéb, olyan kreatív feladatra is képes, melyeknél saját maga kell, hogy egy szimpla ötletből komplex megoldást hozzon létre.
A virtuális asszisztens mindössze annyiban más, hogy a feladatokat és a projekteket telefonon és e-mailben egyeztetjük le. Amennyiben a munka igényli, természetesen személyesen is tudunk találkozni, de a mindennapi munkavégzés és kapcsolattartás online történik.

Ideális megoldás vagyok számodra abban az esetben, ha

  • rugalmas megoldást keresel arra, hogy nem tudsz, vagy nem akarsz egy teljes munkaidős asszisztenst alkalmazni, ugyanakkor pár óra munka kiszervezése nagy terhet venne le a válladról
  • szükséged van valakire, aki angolul, vagy franciául tudja az ügyeidet intézni
  • költséghatékony megoldást keresel, hiszen kizárólag a ledolgozott munkaórákért, vagy az elvégzett projektért fizetsz. Nem kell számolnod egyéb járulékokkal, irodát, infrastruktúrát fenntartani számomra, hiszen mindent én biztosítok, Te csak azért felesz, hogy megfelelően delegáld az adott feladatot.

A kapcsolatfelvétel történhet e-mailben vagy telefonon -> Minden esetben telefonon, skype-on, vagy személyesen van az első egyeztetés, hogy megismerjük egymást, emellett pedig a lehető legtöbb információt megkapjam a munkáról.

Megegyezünk az árban, a határidőben, majd ezt követően elkezdjük a közös munkát.

Legkésőbb az adott határidőre elküldöm Neked az elkészült anyagot, validálást követően történik a számlázás.

Ahány virtuális asszisztens, annyi szolgáltatás-skála. Az essistance.hu-nál 3 kategóriában tudunk együtt dolgozni: személyi asszisztencia és ügyfélkezelés, piackutatás marketing (online és offline), idegennyelvű szolgáltatások (angol és francia). A szolgáltatások pontos listáját a Szolgáltatások fül alatt találod.

Keress meg, amennyiben a lentiek bármelyike igaz Rád:

  • Vannak napi szinten jelentkező adminisztratív feladatok, amik minden este a listád végén árválkodnak és nem haladsz velük egyről a kettőre.
  • Szeretnéd automatizált és átlátható rendszerbe foglalni a munkafolyamataidat.
  • Adhoc jelentkeznek adminisztratív feladatok, amikben szükséged van segítségre.
  • Nyelvtudást vagy marketing tapasztalatot igénylő feladataid vannak, amikkel nem birkózol meg.

A költségek meghatározása két lépcsőben történik:

  1. a munka megkezdése előtt megegyezünk az árban,
  2. a munka elvégeztével validálásra kerül a végleges ár és ezt követően történik a fizetés utalással, számla ellenében.

Amennyiben a munka során bármilyen többletköltség merül fel, azt minden esetben még az adott munka megkezdése előtt kommunikálom feléd.

A közös munka megkezdésekor együttműködési megállapodást kötünk, mely tartalmazza a maximális titoktartást is részemről, így ez biztosíték minden esetben a teljeskörű megbízhatóságra.