SZEMÉLYI ASSZISZTENCIA ÉS ÜGYFÉLMENEDZSMENT
Személyi asszisztencia (megbeszélések, üzleti rendezvények szervezése és lebonyolítása, emlékeztetők küldése, a mindennapok rugalmasabbá tétele).
Kapcsolattartás az ügyfeleiddel emailben vagy telefonon.
Szerződések, árajánlatok, kérdőívek, emlékeztetők kiküldése és nyomonkövetése.
Személyes online vagy offline üzenetek intézése évfordulók, ünnepek alkalmával.
Utazásszervezés (utazásszervezés A-tól Z-ig, kisebb üzleti és családi rendezvények szervezése, lebonyolítása).
Rendezvényszervezés (oktatás, workshop, roadshow, kisebb konferencia, előadások), igény szerint helyszínen, az esemény napján történő asszisztenciával kiegészítve.
Üzleti ebédek és találkozók megszervezése (helyszín javaslatok, foglalás, partner értesítése a részletekről).
A céghez érkező külföldi/vidéki vendégek segítése (szállás, programok, logisztika megszervezése).
Karácsonyi ajándékok beszerzése partnerek részére.
Ünnepek alkalmával (karácsony, újév) személyes és kreatív online üzenetek készítése és igény szerint kiküldése adott címlistára.
Toborzás segítése, leendő kollégák szűrésében és kiválasztásában segítségnyújtás.