Személyi asszisztencia és ügyfélmenedzsment 2017-10-21T20:58:36+00:00

SZEMÉLYI ASSZISZTENCIA ÉS ÜGYFÉLMENEDZSMENT

  • Személyi asszisztencia (megbeszélések, üzleti rendezvények szervezése és lebonyolítása, emlékeztetők küldése, a mindennapok rugalmasabbá tétele).

  • Kapcsolattartás az ügyfeleiddel emailben vagy telefonon.

  • Szerződések, árajánlatok, kérdőívek, emlékeztetők kiküldése és nyomonkövetése.

  • Személyes online vagy offline üzenetek intézése évfordulók, ünnepek alkalmával.

  • Utazásszervezés  (utazásszervezés A-tól Z-ig, kisebb üzleti és családi rendezvények szervezése, lebonyolítása).

  • Rendezvényszervezés (oktatás, workshop, roadshow, kisebb konferencia, előadások), igény szerint helyszínen, az esemény napján történő asszisztenciával kiegészítve.

  • Üzleti ebédek és találkozók megszervezése (helyszín javaslatok, foglalás, partner értesítése a részletekről).

  • A céghez érkező külföldi/vidéki vendégek segítése (szállás, programok, logisztika megszervezése).

  • Karácsonyi ajándékok beszerzése partnerek részére.

  • Ünnepek alkalmával (karácsony, újév) személyes és kreatív online üzenetek készítése és igény szerint kiküldése adott címlistára.

  • Toborzás segítése, leendő kollégák szűrésében és kiválasztásában segítségnyújtás.